Първоначално публикувано от alfonco147GTA
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
удариха ме
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от alfonco147GTA Покажи съобщениеКолеги мотора е вън от коша, свалих калниците рога от към удара доста е мръднал, като със себеси е подвел и другия, скоро ще пусна и снимки!!Земи утре апарата да снимаме, нищо и няма на колицата сичко се оправя.
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
-
Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщениеОпъването на дозер ти е 300-400лв...Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщениеяяя пак кои свали калницитеЗеми утре апарата да снимаме, нищо и няма на колицата сичко се оправя.
---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:38 ----------
Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщениеОпъването на дозер ти е 300-400лв...Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'
Comment
-
Малко разджижване на темата, както казах моторя е вън от коша, и е на друга кола вече, за тази червената се търси добър майстор който да я изпъне защото имам планове за нея!!! Даже днес запали моторя на новото и купе
Другото което ми направи впечатление е че се пуска само втората степен на перката, защото до сега червената нямаше климатик и като че ли на тази черната и работи само втората степен преди 100градуса или пък си внушавам..... някой който има със климатик да каже че, аз не знам. По принцип като е двдижение държи 80! като е във задръстване между 85-95.. за червената без климатик, докато днес тази черната като поработи се перката се пусна една идея пред 100, много странно на датчика пише 92-87; 97-82 което ме навява на мисълта че само втората степен на датчика работи или деда знам...моля дайте мнение.
Last edited by alfonco147GTA; d.m.y г., 20:52.Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'
Comment
-
Мойта е с климатик , незнам каква роля има изобщо.Дали въобще работи перката не е ясно ... до сега не съм качвал повече от 80 градуса! Незнам и дали въобще датчика ми отчита правилно ..sigpic
BMW e39 525tds PA4492BH
Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X
Comment
-
Може да пробваш степените. Изключи буксата на датчика на радиатора и замасявай последователно изводите й (единия е за първа степен, другия за втора, а третия е маса) Ако се включват перките, смени датчика на радиатора. Ако не - продължаваш да търсиш. Най-вероятната причина да не работи първа степен е реостата.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеМоже да пробваш степените. Изключи буксата на датчика на радиатора и замасявай последователно изводите й (единия е за първа степен, другия за втора, а третия е маса) Ако се включват перките, смени датчика на радиатора. Ако не - продължаваш да търсиш. Най-вероятната причина да не работи първа степен е реостата.
Извинявай за тъпия въпрос ама къде е реостата?Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениена радиатора в горната част откъм перките, влизат 2 кабела в него и обикновено са нагорели
Ще ги проверя!!! Аз доста се озорих докато ги извадя тези две кабелчета може нещо да съм повредил, ще погледна по от близо и ще пиша.Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'
Comment
-
Черната 145 вече се движи(с сърцето на червената), сега остава червената да се изпъне и с Алфонсо сме и замислили едни работи да я направи малко по-бързаLast edited by Ma7e4k0; d.m.y г., 11:00.
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
Comment